Nu är jag trött!


Kom hem för ett bra tag sen från familjen Söderman. Kände att jag ville hem och fixa lite saker så drog ganska tidigt. Men iaf var jätte trevligt där vi käkade mat och prata sen drog jag och Annie till stallet och kolla till hästarna, Challe har gjort illa sej över hoven på benet så vi kollade till det sen gick vi ut och gick med dom en runda.
Efter de drog vi hem till Söderman igen och åt efterrätt, satt og snacka där ett tag sen drog jag hem. 

Här kommer några bilder på mej och Idde :)






Sötnosen♥



Nej ni, nu är jag faktiskt riktigt riktigt trött så jag ska nog ta och gå och lägga mej så man orkar morgondagen, vem vet vad som händer då liksom ;) 

Puss♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0