Nu jäklar!



Nu har jag tränat och ätit middag, det gick så jäkla bra idag att springa det var helt sjukt. Har inte sprungit på kanske 1 och 1/2 vecka eller något så jag trodde de skulle gå jätte trögt men nej de gjorde de inte för fem öre! Det gick skit bra jag bara flöt fram haha ;) Så nu jäklar så ska jag försöka börja träna varje dag, vi får se hur det går :P

Haha men iaf idag var jag ju som sagt hos Annah efter skolan en stund och vi spelade bla lite gitarr och sjöng, drack Earl Gray (te) och gjorde chokladbollar och käka (tjockisar, ja jag vet) sen så läste hon lite noveller för mej, måste säga Hon Är Duktig! :O Helt sjukt!









Nu ska jag plugga lite innan det blir läggdags!

Puss♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0