Lördag...







Hej på er ♥

Sitter i min säng just nu och ska väl gå ner och vara lite social mot våra gäster som är här :) Juste vi ska väl äta snart också antar jag aja.

Roslagsloppet var ju rätt trevligt förutom att de var lite kallt men men, vi såg många coola båtar ;) hehe
Ett tag var det faktiskt lite läskigt för vi låg så nära där båtarna åkte, typ bara några meter så när de kom en båt och åkte förbi så kom det as mycket vatten på oss ;P Juste i år var det några typer av vattenskotrar som var med och tävla och en såndär fick problem precis när han hade åkt förbi oss, hela motorn hade typ skurit sig eller nått haha vad vet jag kan ingenting om såntdär. Iaf så åkte vi fram till han och hörde om han behövde hjälp. Men han sa att de nog skulle gå bra bara han visste var han var haha så vi sa vart han var sen drog vi vidare ;) Räddarna i nöden !

Nej nu ska jag äta! Puss på er ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0