Vi är fanimej bäst!



Jag sägerdå jag sägerdå jag och Nelly är fanimej bäst asså! Dom otekniska människorna på hela vår planet lyckades sätta på skype! :D Haha vi har pratat med varandra nu i ca 15 minuter kanske ? haha ;P Så jävla skojj!
Nu är det fixat också så vi kan prata med varandra nu när hon åker till Irland i 3 månader, fyfaan för de säger jag bara kommer sakna henne som aldrig förr... :/ Jahjah jag får hoppas att 3 månader går fort...

Idag har jag vart i skolan sen blev det ridning med Annie, riktigt mysigt! Var väldigt längesen jag red kände jag faktiskt. Men i morrn blir det mer ridning  för då ska jag och Nelly ta en tur med pollarna :)

Orkar faktiskt inte blogga någo mer idag för jag har lite plugga (har liksom redan fått de, vafan är de här egentligen ??) och sen är faktiskt min farmor här och hälsar på så jag ska vara lite social mot henne nu :)

Vi hörs i morgon! ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0