Bara för att jag diggar min tomteluva ♥


Bara för att de är jul så bjuder på en skapligt ful bild :)





Ja, jag diggar min tomteluva grovt mycket!
Idag har jag sprungit runt som en tomtenisse-idiot med min tomteluva på skallen. Fast inte är det någo fel med de eftersom det är jul och då är de faktiskt okej att ha tomteluva på sej, tycker jag iaf! Tror nog allt att ni håller med mej ;)

Btw så lyckades jag inte sådär jätte bra med att övertala dom andra att spela spelet med andra ord så jag hamna här efter ett tag igen :P

Kanske man ska ta och sätta på en film nu och bara ta de lugnt ? ja de gör jag! 

Pööss, God Jul och Godnatt på er sötnosar ♥





Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0