♥EnLyckligTjej!♥






Ja, jag är lycklig, Konstigt nog eftersom de ligger till som de gör i mitt liv just nu. Men ändå är jag bara så jävla lycklig. Och jag känner verkligen för att leva mitt liv!

Lev ditt liv, älska ditt liv säger jag bara! I morgon kan det vara försent. ;D

Ja men vad gör jag i dag då kan man undra ? Det ska jag tala om för er.
Jag vaknade vid kl 8 i morse av att jag inte kunde sova för att jag hade så jäkla ont i halsen, huvudet och plus så höll jag på att spy. Haha sådär lagom trevligt elr hur ? :)
Haha nej men så jag satte på datan och började kolla på one tree hill. Efter ett tag fick jag stänga av och lägga mej ner och försöka slappna av och koncentrera mej på att inte spy haha :P Sen har jag legat däckad hela dagen i min säng så har inte hänt så mycket mer. Okej alltså, jag har blivit sjuk, smittad av min kära bror och far. Nu är det bara mamma kvar. Men vet ni vad de roliga är? Jag är glad ändå de gör mej faktiskt inget att jag är sjuk, jag lever och jag mår bra annars satt aah :D Helt underbart faktiskt! ♥

J a g Ä r G l a d O c h L y c k l i g ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0