Happy valentine's day ♥

Hej på er ♥

Vakna vid 8 idag och kunde inte sova, konstigt. Hade vart uppe till kl 3 igår och kollat på Johan Falk för jag inte kunde sova då heller. Så i morse blev det lite mer Johan Falk men sen somna jag om till slut.
Gick upp i sängen vid halv 11 och då stack jag ut i kylan och sprang en bit, inte skönt kunde knappast andas för det var så jävla kallt hade ju ingen halsduk dum som jag var aja.
Om någon timme kommer väl mamma och pappa hem och då ska jag baka alla hjärtans dag cupcakes till oss :) Tror det blir smakerna choklad och jordgubb idag och några fina hjärtan som dekoration ;D

Snart ska jag och Anton sätta oss och glo på en film ;P








Puss ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0