22/2



Haha hejsan på er ♥

Mår ni bra?
Själv så mår jag utmärkt har massa plugga bara och de suger ju men annars är allt utmärk :)
Skola idag som vanligt. Försov mej i morse och mamma skulle inte åka till jobbet fören hon sett sverige-finland matchen så fick åka med henne ungefär kvart över åtta men det gick ju bra. Missade so:n så ska sätta mej och skriva lite svar på frågor nu :) Sen ska jag nog plugga lite matte.
Haha juste, på bilden så har ni Hibak och Sanna på gympan xD Haha aja

Nu ska jag ner och dricka te, äta en macka och plugga.
Puss på er♥

Din Åsikt
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

hoppas det går bra med pluggandet =)

2010-02-22 @ 17:27:22
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

ja de är köpta här =) väskan från zara och skorna från stradivarius

2010-02-22 @ 19:17:34
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0