Cupcakes, struvor och engelskt besök :)

Hej på er :) ♥

Håller på och gör struvor för fullt nu, innan så vart det två cupcakes att dekorera. Den till Annah blev inte som jag tänkt mej om vi säger så, den blev kladdig och ful. Och då vart jag ju bara tvungen och dekorera en till bara för den första vart så ful hah ;P
Och juste nu på kvällen kom först Losan vår granne och käka middag med oss trevligt trevligt :)
Sen senare kom våra andra grannar Jackie och Stuart och deras dotter som är här och hälsar på från england med sin lilla bebis. Var jätte kul att få träffa dom, var jätte länge sen sist :)

Här kommer bild på den sista cupcaken jag gjorde, den andra vill jag inte visa haha :P




Jag visar er i morgon hur man gör struvor och så trött så jag håller på och somna nu så godnatt på er.

Puss ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0