Dumma väska!

Min väska har inte kommit ännu den som jag beställde från Melba :( Vill verkligen ha den till helgen. Får hoppas att den kommer i morgon!
Har pluggat jätte mycket matte nu här på kvällen. Så himla skönt nu behöver jag inte känna mej stressad :)
Har 3 prov efter lovet och det är ju lite jobbigt eftersom man vill ju inte vara hemma och plugga hela lovet. Så därför är det bra att plugga massa innan och sen bara repetera lite på lovet. Eller vad tycker ni? ;P

Juste kanske ska ta och berätta också att mamma skulle kolla på elvisp innan hon åkte hem idag så förhoppningsvis kommer hon hem med en snart :D ♥
Snart ska jag gå ner och äta lite mat. Kommer kanske bilder lite senare ikväll :)

Puss♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0