Hemma!

Hej på er :)

För ett tag sen kom jag hem från Annah,  sov hos henne från torsdag till
fredag så har inte kunnat uppdatera.
Men Snabba Cash var iaf bra blev lite besviken trodde den skulle vara mkt
bättre men skit samma fick ju se Joel + min granne :P haha xD nu blev ni nyfikna vah ;P
Aja Joel var som vanligt skit het så var glad endå :D

Igår så satt jag och Annah framför tv och kolla på film hela kvällen båda var så jävla
trötta så vi gick och la oss tidigt. Sen idag så stack vi ut och red en stund.
Kallt var de men skit mysigt! Gick inte sådär jätte bra i slutet haha men skit samma xD

Nu ska jag hoppa in i en dusch och basta en stund sen ska jag laga mat.
Kommer bilder sen.

Puss på er ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0