P.S. I Love You



Holly och Gerry är ett ungt par som varit gifta i 9 år och fortfarande älskar varandra innerligt. När så Gerry dör av en sjukdom står Holly ensam kvar utan att veta hur hon någonsin ska kunna gå vidare. Så börjar brev dyka upp till henne, brev som Gerry skrev innan han dog och som är menade ska hjälpa henne att börja leva igen


Jag och Nelly kollade på den här filmen igår. Och den var verkligen jätte bra tycker jag. Kan verkligen rekommendera den. Den var både väldigt sorglig, romantisk och ibland kunde den vara lite rolig så man skratta till lite. Tror att jag ska försöka övertala mamma idag att kolla på den så hon också får se den :)


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0