Underbart väder!

Nu är jag hemma från skolan! :) Har precis ätit en macka tänkte gå ut en stund och fota lite eftersom det är så underbart väder men när jag kommer ut så kommer jag och tänka på hur mycket tvätt jag har som ska tvättas och så ska jag ju städa så gick in igen. Kändes ju inte så jävla kul att gå ut och fota när jag har massa andra saker som är viktigare som måste göras som jag endå bara tänker på. Nej fota får det bli en annan dag! :)
Ikväll elr tidigare så kommer bilder på mina alla hjärtans dag cupcakes ;D




Jag älskar verkligen när det är blå himmel och sol när det är snö ute.
För då ser man när solen ligger på hur det bara glittrar om snön ;D
Jag börjar fan tycka om snön nu, gud va hemskt! :P


Nej nu ska jag gå och göra nytta!
Puss på er ♥

Din Åsikt
Postat av: sanna

j anär jag väl orkar mig ut i stallet så:P

2010-02-15 @ 17:02:19
URL: http://sannaeh.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0