18/2

God morgon, god middag, god kväll :) ♥

Ligger här i sängen nu och pratar i telefon med lilla Emelie. Har precis vart nere och käkat lite mat.
Var i stallet idag med Annie och red, va typ snöstorm men det gick bra endå ;) Hästarna pigga och glada :P

Jag och Sanna skulle redovisa vår no grej idag och den här gången skulle vi få betyget på hur det gick. Men vi hann inte för vi var typ dom sista som skulle redovisa och tiden räckte inte till så vi ska få redovisa i morgon bitti bajs på de!
Så jävla skönt att det är fredag i morgon ska hem och vila upp mej efter skolan om inte jag och Annie kanske åker och rider vem vet. Sen på lördag får jag se vad som händer :)



Nu ska jag gå ner en stund ;D
Puss ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0