Torsdag 21/1

Heej på er :) ♥

Inge uppdaterande igår pågrund av att de bara går att sitta en vid datan och anton
satt och han ville inte stänga av xD . Men snart ska vi nog få ordning på de så jag
kan uppdatera även när Anton sitter vid datan :P

Igår iaf så var jag och klippte mej på salongen blev skit bra :) Jätte nöjd!
Klippte topparna och luggen lite mer sne :D När klippningen var klar fixa hon volym
med volumastern och de blev skit bra ska fan ta och köpa en sån nu tror jag ;D
Åkte 5 bussen hem med nelly sen. Sen på kvällen blev de te och andra avenyn ;P

Idag, skola som vanligt och hem. Men nu ska jag faktiskt gå ner och baka cupcakes
till mammas jobb för hon fyller faktiskt år på lördag så då ville hon ha något att bjuda
på på fredag. Och så frågade hon mej om jag ville baka lite.
Och självklart jag ställer upp för min lilla mamma och gör de :)

Så kommer uppdatering lite senare



Puss så länge ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0