Hemma

Hej på er

Nu var de länge sen, har inte uppdaterat sen i söndags aja ;P

I måndags var vi ju på restaurang och hade tjej släkt träff och de var riktigt
trevligt, åt god mat och hade jätte trevligt sällskap :D Var på en restaurang
som heter Dolce Vita, jätte bra mat var de :)
Själv åt jag Pasta Dolce Vita med soltorkade tomater, olivolja, parmaskinka
och mozzarella
, och det var faktiskt riktigt gott ;P
Det var lite extra kul att träffa min kusin Mickis nu, för om 2 veckor tror jag
de var, så far hon iväg till USA och ska jobba där i 1 år.
Så de va kul att få säga hejdå till henne :)

I tisdags (igår) så var jag och Annie i stallet och kom hem lite sent så jag orkade
inte sätta på datan och börja blogga gick och la mej efter vi ätit och jag hade kollat
på ett avsnitt av min one tree hill box som hade kommit :D *glaad*

Idag har vi haft en oerhört trevligt och slapp dag i skolan tycker jag dårå :P
Vi kollade på film hela förmiddagen och sen sen hade vi syslöjd i två timmar xD
Och juste jag har haft jätte ont i mitt huvud dom senaste 3 dagarna och de är skit läskigt de
gör ont hela tiden men ibland så gör de lite mindre ondare och de är ju skönt elr aah skönare
än när de gör jätte ont så klart aja.

Nu ska jag kolla på one tree hill och dricka te!



Blev inga bilder i måndags så ni får en tråki bild på mej ;D

Puss på er ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0