Klippning

Juste i morgon ska jag klippa mej efter skolan, jobbigt äre för jag vet
inte riktigt än hur jag vill ha de. Men jag hittar nog på något ;P
Skulle gärna ta och färga de nu när man är hos frisören och allt så de

inte blir missfärgat xD Men vet inte hur jag vill ha de där heller xD

I morgon när jag endå är i norrtälje kanske man ska passa på och köpa
One tree hill säsong 6 kanske? ;D Eller vad säger ni ? (a)
Det tycker jag iaf nananaaa ;D



Ska klippa mej kl halv 4 så jag får hoppas jag hinner :D
Om jag köper så ska jag verkligen anstränga mej och INTE
öppna den tills i helgen, tror ni jag klara de? :P Det tror inte
jag men man kan ju hoppas! xD

Nu ska Fanny ner och dricka ett Himla gott te ;)




Puss så länge ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0