Knut!

Heej ♥

Först vill jag bara ta och be om ursäkt för ingen uppdatering
varken idag elr igår. Några vänner kom och gratta mej i
förskott igår. Så jag hann och hade inte tid helt enkelt.

Och idag då så åkte vi och kolla på knut i Österbybruk.
Om ni inte vet vad de är så ska jag förklara lite kort bara.
Det är massa olika människor som kommer utklädda och går
runt på ett ställe. Det är små barn till vuxna som går utklädda.
Vissa har byggt stora grejer som dom går och drar på medans
vissa går runt med en dräckt tex.
De var vi och kolla på idag iaf. Mamma, pappa, annah, nelly och
jag var de som var med. Riktigt roligt var de faktiskt och det
brukar det vara också ;P

Här kommer några bilder; (inte så bra blev dom, väldigt suddiga)














Så vare med de ;P

Nu ska jag gå och lägga mej för jag är riktigt trött.
Godnatt och sov så gott sötnosar. Hoppas ni haft en bra dag!
Puss ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0