Måndag 18/1

HeejHeej ♥

Allt bra med er? ;D

Asså jag fyllde ju år igår och så har hela helgen har de vart fullt
upp med kompisar som grattat mej och aah massa saker.
Så har inte haft tid och uppdatera mej men nu ska jag
förbättra mej och vara riktigt duktig med att uppdatera mej
:) Ni kanske vill veta vad jag fått för fina presenter ;P så de tänkte
jag berätta nu :P
En ny bärbar data ;D Tror att jag ska ge min gamla nu till mamma :P
En rosa stor te kopp, en jätte stor lila te kopp, pengar, en jätte fin lykta,
en  necessär med massa saker i tex, örhängen, hudkräm, läppstift ja
jätte bra saker som kommer komma till andväning.
Asså fick jätte många fina presenter :) Tack så mkt till alla :D <3

Idag har de inte hänt något speciellt, skolan och sen hem.
Skulle åkte med pappa till Hallsta och vaccinerat kissen men den lilla
rakarn var helt jäkla galen när pappa skulle ta in han i kattburen.
Han vägrade att stoppa in huvudet i buren så det gick helt enkelt inte. 
Så vi var tvungna att avboka haha :P



Den envisa lilla kissen ♥




Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0