Städa...

Usch för städa sägar jag bara!
Kom hem från skolan för ca 45 minuter sen har ringt lite samtal
hit och dit. Och nu har jag äntligen börjat slänga ner lite kläder
från rummet in i tvättkorgen. Sen ska de dammas,
dammsugas och skuras. Vi får se om jag hinner allt de idag.
Usch så jobbigt de här kommer bli har jag en känsla av
faktiskt men aja.

Skolan var rätt så slapp idag hade lite matte, engelska,
svenska och syslöjd. Vi ska börja göra kläder nu på
syslöjden, gjorde en fin liten mall på hur mitt
klädesplagg skulle se ut. Jag ska göra en tunika kan man
säga med lite paljetter och grejer på ni kanke får se de när
den blir klart ;P
Aja nu måste jag städa. Uppdaterar mej lite senare när jag är
klar med allt.

Hoppas ni haft en jätte bra dag! :D



Puss♥


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0