Tårtorna

Kom på att ni har ju inte fått sett mina fina tårtor som jag
gjorde till min födelsedag ;P och de är klart ni ska få se
dom ;D
Så här kommer dom;
(inga bra bilder)






Första tårtan jag gjorde i fredags :)
En helt vanlig prinssestårta fast jag gjorde lite egen dekoration :)

Den andra tårtan var en moussetårta men fick inte bild på den
men de va en choklad moussetårta iaf :P

Den tredje är en till prinssestårta fast med annan dekoration. ;P
Känner att jag börjar tröttna lite på tårtor, får göra cupcakes ist ;D

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag gå och lägga mej så jag orkar skolan i morgon!

Puss och godnatt påer ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0