Usch för mitt internet!

Heej på er sötnosar ♥

Allt bra? ;D

Skola idag som vanligt. Men åkte hem tidigare för att jag hade galet ont i
min mage. Usch på de! :( Så har typ legat och halv sovit i soffan och inte
orkat blogga. Men när jag väl skulle sätta på datan så fungera inte fan
skapet. För de var nämligen så att Anton och pappa hade hållt på och
försökt fixa de trådlösa internet för de fungerar inte.
Men iaf då hade dom hållt på och ändrat massa inställningar och så, så när
jag skulle sätta mej så fungerade de inte. Tog väl ca: 1 1/2 timme och fixa
skiten fatta ju inte vad som var problemet xD Aja.

Juste igår så fick jag en till present av mina kära grannar ;D


Haha jag vet att min cam suger så jag kan ju berätta att de är ett
shampoo från Paul Mitchell, har tänkt köpa de länge nu men liksom
aldrig blivit av så nu fick jag de *tummen upp* ;D  xD
Tack så mycket grannar kan jag ju ta och säga :P

Aja puss påer skriver mer senare  <3



Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0