Bilder från idag :)

Hejsan :)

Idag så var jag och familjen Wahlfort - Nelly ute och åkte ring på vattnet.
Kerstin och Peter kom hit och skulle låna vår ring och då fråga dom om jag ville hänga på och självklart ville jag de ;)
Tyvärr så märkte vi att det var ett hål i den när vi kom ut och börja åka men vi åkte på en lite stund till men sen gav vi oss.
Så nu när pappa kommer hem ska jag be honom laga den :D och kanske jag till och med frågar han om vi kan åka ut en sväng med båten också, var så mysigt idag men men :)

Här kommer några bilder från när vi var på bryggan. Tyvärr tog jag inte med mej kameran i båten när vi åkte. Får göra de nästa gång :)











Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0