Dumma hantverkare...


Godmorgon kära ni ♥

Idag vaknade jag av j'vla hammarslag, inte kul! Försökte somna om och efter ett tag lyckades jag. Men sen kommer pappa in vid typ kl 10 och frågar om jag är vaken haha och då vaknar jag såklart. Tänkte att va fan lika bra att jag går upp nu så jag hinner med allt jag ska göra idag. Så går upp och åker och handlar med pappa och nu sitter jag här och käkar frukost, vanilj yoghurt med flingor.

Idag ska jag rensa garderoben och städa mitt rum. Tänkte passa på nu på morgonen elr aah tidigare på dagen kan vi ju säga :P eftersom vädret är ju inte på topp nu, lite molningt och så. Hoppas att de spricker upp sen och blir sol så man kan åka och bada och sola. :)


Puss♥



Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0