En god sallad ♥




Nu har jag och Anton precis ätit en god och ganska nyttig sallad :P Efter som båda vaknade ganska sent så gjorde jag en varsin sallad till oss som både var lite lunch och frukost :)

Nu ska jag faktiskt lägga mej i soffan och kolla på one tree hill säsong 7 fast bara dom två första avsnitten för de tredje går ikväll, dum som jag är så har jag missat dom två första när dom har gått.
Förresten var ju och tog kvällsdopp igår med tjejerna (glömde kameran så blev inga bilder :( ) Och idag iaf känner jag mej inte sådär jätte pigg, är lite snorig och svider i halsen nu börjar det kännas lite konstigt i örat också. Inte kul asså! Så tänkte att jag lägger mej och vilar samtidigt. Sen senare ska jag ner till grisslehamn och träffa Annah i chokladbutiken.

Vad ska ni göra idag? Sola, bada? :)

Hörs Puss♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0