Hejsan Och God morgon ♥

Hur mår ni idag ? Jag hoppas att ni mår bra och att  ni är ute och solar å badar nu för det är ju de man ska göra när det är så här fint väder ute! Haha själv mår jag sådär är jätte trött eftersom det blev väldigt sent i går och så, så jag ligger faktiskt inne i min säng nu men lugn bara jag ska gå ut också så fort jag bloggat klart. Då ska jag ta ut högtalare, min data och ligga och sola å dunka musik ;)

Nu på morgonen idag har jag faktiskt vart i Grisslehamn med Nelly och ätit glass, gått till Annah i chokladbutiken och ätit choklad :D Visst har jag hunnit med mycket? :)

Nej nu ska jag gå ut så jag inte hinner somna inne i min sköna säng! Några bilder från igår kommer senare under dagen om jag hinner. :)

Ni får ha det bäst så länge ♥

Förresten har glömt berätta att jag var och klippte mej och färga slingor för ett tag sen (typ före midsommar haha) Men iaf jag såg igår efter jag tagit den här bilden (med camen konstigt nog) att man såg rätt bra hur det ser ut nu. Själv blev jag jätte nöjd!
Tack Denise ! :)



Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0