Hemma från västkusten...



Hejsan och god morgon :) ♥

Kom hem igår kväll men då orkade jag inte blogg för Annah var här och vi fixade med bilder. Kommer nog komma upp en hel del av dom här på bloggen när Annah har kollat på vilka som är okej :) Annars då, jag saknar Västkusten, Smögen och lite andra saker en hel del "/ . Ska garanterat åka dit igen! Nog om de vill inte skriva så mycket mer om de nu när jag är hemma blir så sorgligt då :(

Idag så ska jag, pappa, Christer (min farbror) och min kusin åka ålandsbåten tror iaf att det bara var vi. Skulle vart nice om Annah kunde följa med men hon jobbar satt... Måste nog snart hoppa in i duschen och fräscha till mej lite annars kommer jag vara jätte stressad sen och jag hatar verkligen att vara stressad.

Kan bjuda på en liten smakbild från Smögen ;)





Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0