Paranormal Activity





Jag och Nelly har kommit hem från Annah för en stund sen. Vi kollade som sagt på Paranormal Activity och den var ju ja, läskig men inte sådär att man inte vågar göra något sen utan att man mest hoppade till när något hände. Haha fast egentligen, jag ska ju inte säga så mycket för jag satt bakom kudden hela tiden fast jag kollade faktiskt hela tiden jag var liksom bara beredd ifall om något skulle hände :P  Haha
Aja här har ni ett till tips på bra skräckfilm. Eller förresten jag ångra mej skräckisar ska väl vara riktigt riktigt läskiga och de var inte den här. I slutet av den satt vi alla och skratta för den sluta så overkligt :P Så filmen var nog inte den bästa skräckisen men värd att kolla på ;)

Haha nej nu ska vi gå och lägga oss, tror till och med Nelly har somnat här brevid mej haha :)

Godnatt sötisar ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0