Riktigt VARMT!

Åh herregud säger jag bara! Det är verkligen stekigt ute idag Men jag ska Inte klaga ♥

Har vart hemma hos Emelie nu på dagen och chillat lite fast innan åkte jag och handla med pappa och sen när vi kom tillbaka så gick jag upp dit men precis när jag kom så skulle vi åka till affären igen och den här gången skulle vi köpa jordgubbar, mums!

Snart kommer Emelie hit och vi ska grilla sen senare kommer Antons kompisar och ska sparka boll och kolla på fotboll. Även Danne och Louise (Emelies bror och hans tjej) kommer nog senare en liten stund också tror jag. Det blir väl fotboll för killarna som sagt och för oss bli det nog ute och snacka skit :)

Nu ska jag gå och ladda kameran så jag kan ta massa härligt sommarbilder nu ikväll! Lugn lugn jag lovar att några av dom kommer upp här ;)  

Nu blir det ett sånt där tråkigt inlägg utan någon bild men va fan, ni får överleva!
Puss ♥

Förresten, ni får ha en underbar kväll allihopa! Passa på och njut nu av solen och värmen ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0