Städa...

Hej och godmorgon på er (kanske lite sent för godmorgon men men) ♥

Har ni sovit gott? Det har jag första natten på länge då de inte var 180grader varmt i de rummet jag sover i (gästrummet, det är lite svalare där så där sover jag) Men iaf kom precis hem från ett dopp med Anton och Danne fast Anton badade inte den lilla tråkmånsen men var faktiskt ganska skönt i vattnet trodde de skulle vara jätte kallt (a)

Juste förlåt för att det inte blev någon mer uppdatering igår kväll men när vi kom hem så drog jag upp med killarna till danne och kom hem vid 12 ungefär och vet ni då la jag mej i min säng och satte på datan och bah: japp nu ska jag blogga lite men hann knappast logga in för sen somna jag :O Vaknade vid 04:30 i morse av att jag hade datan i knät haha inte bra xD

Men iaf nu ska jag sätta igång och städa för fullt! Har maaaaaassor med kläder på golvet, i min soffa och i min säng. Såå ofräscht! Ska skynda mej iaf så jag kan sticka iväg till Nelly så fort som möjligt! :) Vi ska väl bada och sola sen senare ikväll blire ridning :D ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0