Underbara skor ♥


Slänger upp ett inlägg som är klart ;)





Jag menar, hur snygga är inte dom här skorna? dom är gööör snygga! ♥

449 kr kostar dom och kommer från Skonamig♥


Sen har vi dom här sommriga sandalerna som jag tror kan vara riktigt snygg att ha nu i sommar. Dom ser inte så där jätte snygga ut nu på bild men på ett par bruna fötter tror jag dom sitter perfekt! ♥









349 kr kostar dom och dom kommer också från Skonamig♥


Okej få ingen chock nu men här kommer dom vackraste skorna som finns på denna planet ;) ♥











Och dom här underbara skorna kommer från Modekungen♥ och dom kostar 749 kr i vanliga fall men det är rea så dom kostar bara 349 kr nu ;D ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0