Är på mammas jobb!

Hejsan!

Sitter på mammas jobb för tillfället och väntar på att hon ska jobba klart så vi kan dra ut på stan och shoppa lite, har typ massa saker jag måste köpa. Men tyvärr så kommer det nog ta ett tag för hon har det rätt stressigt så det kanske är lika bra att jag går ner och jobbar lite jag med en stund. Jag ska ju jobba några dagar på hennes jobb nu i sommar och typ rensa papper haha ;P alltid något ju ;) Förresten så har jag sommarlov nu, så jävla härligt! Hade skolavslutning kl 8 i morse :)

Juste igår så hann jag inte med bloggen eftersom min kära vän Annie fyllde år och var hos henne hela dagen och hade de trevligt. Ni kanske får se dom få gröna lunds bilderna i dag elr så om jag hinner när jag kommer hem.

Nu ska jag kila ha de gött !


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0