Cupcake ♥ Inte nöjd!








Här ovan har vi resultatet på cupcaken jag dekorera igår kväll och resultatet det blev bajs elr blommorna vart bra men täcket på cupcaken vart fuktigt och äckligt när det kom ut så kunde inte sätta fast så många blommor jag ville för dom bara gled ner även fast jag hade limm, så de sög. Och sen har jag slut med stora bra muffinsformar så fick använda några andra som suger, ska aldrig mer köpa såna de är en sak som är säkert! Dom liksom täcker inte ända upp så man ser typ vart sockerpastan slutar. Inte snyggt!

På torsdag förhoppningsvis så ska jag baka nya cupcakes och dom ska jag dekorera och greja med extra mycket för dom ska några speciella människor få :) ♥
Jag får hoppas bara att jag är på rätt humör och att jag lyckas med det jag vill ;)

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0