Dagen ;)



Började dagen med en härlig frukost på varandan, Vanilj yoghurt med jordgubbar och någon fullkornskaka som man smula sönder i yoghurten :)





Sen var jag hemma och bla, solade, var ute och fotografera och städade lite. Sen någon gång mitt på dan cykla jag hem till Annah och fixade med några bilder till henne sen drog vi till kiosken och käka glass och gick ut vid vattnet och tog lite bilder ;P

Bjuder på några av dom ;)













Och sen på kvällen har vi lagt i vår båt eftersom vi egentligen skulle åka ut och fiska i morgon haha, men motor var knas så pappa måste lämna in den till min gudfar på lagning ;)





Så nu fick ni veta hur min dag gick till idag inte så jätte intressant men men ;P

Puss ♥

Din Åsikt
Postat av: julia

härliga bilder;)

2010-06-05 @ 20:44:08
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Vilka fina bilder!:) haha strippstång?;)

2010-06-06 @ 13:50:22
URL: http://viktorianystrom.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0