En dag på stan med Sanna banana!

Hejsan på er :)

Hur mår ni? Själv mår jag fintfint! Sitter hemma i soffan nu efter först en dag på stan med Sanna och sen på kvällen så har Nelly vart här och fått sitt paket och sen har vi solat å dunkat musik och lekt med kissen ;) 
Juste om jag kommer ihåg, så typ i morgon ska jag visa vad jag shoppat dom senaste dagarna :)

Här kommer lite bilder från dagen;

Sanna när vi sitter och väntar på lite lunch. Haha blev övertalad att äta en
fet jävla pizza idag inte bra asså haha ;P 


Jag när vi sitter och väntar på maten. Usch var mitt hår ser ut!
Måste verkligen färga det snart!



Skålar gör vi med!


Haha blev typ inga fler bilder från när jag och Sanna gick på stan ;P


Lek med kisse pissen ;)


Suddig bild men det här är typ en av världens sötaste katter!
Smilla heter hon och är grannens katt men idag ville hon pussas
lite med min lilla kisse så hon låg och sola på vår veranda som
hon brukar göra ibland ;)



Sötnosen ♥


Zezar var extra busig idag ;)


Jag dårå som solar ;)


Passade på och ta lite kort på blommor när vi endå var ute ;D


Blomma



Sådär nu blev det några bilder som ni fick se :)


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0