Förkyld Igen!


God morgon sötnosar :)

Har ni sovit gott? Det har jag men har svidit lite i halsen så fort jag vaknat så det var lite jobbigt men men. Annie sov här från igår till idag och i morse skulle vi cykla till den nya singö affären som ska öppna och hjälpa till med att packa upp varor som vi gjorde igår. Men det blev inget idag så jag cykla hem igen och Annie hem till sej. Och det kanske var lite bra det för det hände en väldigt tragisk ska här på mogonen :'( Och sen har jag också blivit fökyld igen vilket Inte är kul! Hoppas hoppas jag inte är det på skolavslutningen! Ska droga ner mej med massa te o honung och halstabletter så får vi se om det hjälper :)

Idag ska jag försöka städa mitt rum för det ser ut som ett jävla bombnedslag och har skjutit upp städningen i ca 2-3 dagar nu. Tror att mamma skulle bli överlycklig om jag städade ;) Jag med såklart eftersom det är mitt rum hehe ^^
Bjuder på en gammal bild från när jag åkte båten med tjejerna :)



Förresten tror jag ska dekorera en lite cupcake idag elr vi får se :)

Puss♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0