God morgon ♥


Godmorgon på er ;)

Hur mår ni ? Själv mår jag utmärkt! Blå himmel och solen skiner, tror att jag ska ut och sola lite vah ;) Så himla härligt! Vem vet idag kanske det blir årets första dopp ?

Ikväll elr nu på dan ska vi ta upp båten, haha låter kanske lite konstigt att vi ska ta upp den såhär mitt på sommaren men det är något som har gått sönder på motorn så de måste lagas. Så i morgon ska pappa åka och lämna den till min gudfar som ska laga den ;D Och sen när den är lagad ska den i igen!
Om det inte är försent för att fiska strömming så ska nog jag och Annah lura ut pappa på sjön en dag så vi kan göra det. Jag och Annah har ju snackat om det hur länge som helst men sen gick ju båten sönder och då kunde vi inte göra det.
Men vet ni mer vad vi ska göra efter båten är lagad ? Åka ring bakom den ;) Förra sommaren har jag för mej att vi inte gjorde de en enda gång men sommaren innan den så gjorde vi de och det var riktigt kul! Haha det var jag, Annah, pappa och min farbror christer och fy satan va kul vi hade! ;) Det var när Christer fick försej att han skulle åka som det blev som roligaste! Har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv nästan. Och pappa han kunde knappt köra båten för han garavade så mycket ^^ Haha det var iaf riktigt kul men men.


Nu ska jag ut och sola hörs ♥

Bjuder på en gammal bild ;)

Din Åsikt
Postat av: Annah

Blev de inga hoppbilder på oss då? :/

2010-06-29 @ 19:55:34

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0