Grönan idag

Hejsan :)

Hur mår ni idag? Själv mår jag fintfint lite trött bara men de är klart när man gick upp kl halv 7 i morse och har sprungit runt på grönan hela dagen ;) Förresten så hade vi underbart kul idag! Typ hela klassen var med förutom några, kanske 2 st ?
Jag och Sanna låste in våra väskor under dagen och min kamera låg i väskan och jag orka inte släpa runt på den så det blev inga bilder med kameran. Men det blev några usla bilder med mobilen som ni kan få se i morgon något iaf ;P

Nu ska jag sätta mej ner och ta det lungt och pyssla med min lilla cupcake som jag håller på att dekorera ;D Jag vet att det är sent men jag är faktiskt ledig i morgon :D ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0