Idag cyklade jag nästan på en ståend polis!

Glömde berätta att när jag gick av bussen idag så stod det en polis skåpbil och en polis motorcykel vid vägen. Dom måste ha haft typ kontroll elr något varför skulle dom annars stå typ mitt ute i skogen liksom? Elr mitt ute i skogen kanske jag inte ska säga men på singö en öde ö ;) Haha jag gick iaf upp i skogen hämta min cykel och när jag gått ner från skogen med den och ut på vägen och börja cykla så när jag skulle cykla förbi poliserna så trodde då ena polisen att jag skulle cykla på andra sidan av han så han hoppa typ fram framför min cykeln, Men som tur var hoppa han fort tillbaka. Fan va pinsamt om jag hade cyklat rätt in i han liksom :O xD 

Haha bjuder på några tråkigt bilder (satt och tog lite bilder med camen här på kvällskvisten :) )





Kommer kanske bilder på min cupcake senare ikväll elr vi får se :)

Hörs ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0