Kvällsfika...





Var lite baksugen här på kvällskvisten, så jag satte igång och baka en liten rabarberpaj som jag kunde bjuda Anton och hans kompisar på medans vi satt och kolla på fotboll :) Dom åt med god aptit så de var ju bra ;P

Idag har jag vart och jobbat från kl 8 till kvart i 2 för då var jag helt slut i huvudet det bara snurra. Så då tog jag iaf bussen till grisslehamn och där satt jag och vänta hos Annah i chokladaffären tills Anton och Oskar skulle sluta jobba så jag kunde åka med dom hem. När jag kom hem slappade jag en stund ute i solen och sen senare tog jag en liten springtur. När jag kom hem började jag laga mat till mej och Anton och vi satt väl och käka någonstans runt kvart i 9 :P haha Sen kom iaf antons kompisar och dom började glo på tv och jag började baka. Sen har vi suttit framför tv:en och kollat på fotboll och ätit rabarberpaj. Men nu har dom stuckit ut och spelat fotboll och jag ska väl gå upp och lägga mej i sängen och kolla på någon bra film elr något. Så himla skönt i morgon får jag sovmorgon och sen på dan har jag inget planerat som jag ska göra. Hoppas det är fint väder så jag kan ligga och steka i solen hela dagen (a)


Godnatt på er ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0