Magnum Gold, har ni smakat? ;)


Inte för att vara seg elr så men har ni smakat den nya glassen Magnum Gold? Det har jag, idag när vi åkte till nya affären för att köpa glass så tänkte jag, nu köper jag den och vet ni vad? det gjorde jag också! Har tänkt att köpa den varje gång men inte blivit av men nu idag blev de så :P haha


Innehåll
Vaniljglass, karamellsås (7%) med havssalt, överdragen med mjölkchoklad (23%) samt ett gyllene överdrag (5%).

Glassen ska väl typ smaka havssalt, mjölkchoklad, vaniljglass och karamellsås ja, ni ser ju där över. Själv tyckte jag den inte smaka något alls av smakerna som ni ser där över utan jag tyckte den smaka lakris konstigt nog :S Sa de till alla när vi satt i bilen och dom typ håna mej för mina smaklökar :( haha nej men tillslut tror jag jag fick över Daniel på min sida att han tyckte den smaka liiiite lakris iaf ;)

Aja men den var iaf helt okej tycker jag, om ni inte har smakat den så tycker jag ni borde testa den ;)


Din Åsikt
Postat av: Denise / B u n n y

Håret bleks alltid lite mer på sommaren men inte så mycket så jag tycker absolut inte att det är onödigt att färga :) Typ ljusa slingor skulle vara jättefräscht på dig tror jag på sommaren. Det kostar ungefär 600 kr att färga håret, och 360 för en klippning :)

2010-06-14 @ 18:35:39
URL: http://bunnys.se

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0