Misslyckade Cupcakes...


Igår så invigde jag mina nya muffinsformar med en ny smak som jag aldrig testat förr nämligen choklad och mascarpone. Såg recept för någon dag sen och då tänkte jag shit det här skulle nog vara gott men jag hade helt fel! Och sen inte nog med att dom inte var goda så matchade dom Inte mina nya muffinsformar! :(  Måste måste köpa nya så jag har till sommaren så jag kan baka i dom och då ska de matcha och blir gott såklart :P

Haha mamma tog med sej några till hennes jobb men jag tror inte att dom blir så uppskattade :P Elr kanske vet inte riktigt dom kan nog faktiskt bli lite goda till kaffe eftersom de är choklad och mascarpone smak. Har ni smakat tiramisu? det är ju typ en blandning av choklad, kaffe, mascarpone och lite andra smaker :P Haha

Här har ni iaf två bilder på dom icke så goda cupcakesen ;)






Juste igår så hade jag faktiskt inte tid med uppdatering här på bloggen för först åkte jag och jobba tidigt på morgonen sen vid 3 elr när de nu var åkte jag hem med Annah och hennes pappa. Och sen när jag kom hem kom jag på att jag behövde mascarponeost till mina cupcakes som jag skulle baka så då när jag kom hem åkte jag med killarna (anton och hans kompisar) till affären haha dom skulle ladda upp med dricka till forbollsmatchen som skulle vara senare på kvällen. Men iaf inte hade dom mascarponeost där så vi åkte hem igen och då fick jag ringa till mamma och be henne köpa de på vägen hem. Det gjorde hon också så när hon kom hem så börja jag baka sen på kvällen blev de fotbollsmatch tittning här hemma.
Så hann helt enkelt inte med att blogga igår ;P


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0