Nu blir det läggdags!

Godnatt nu ska jag sova så jag är pigg och glad och förhoppningsvis kanske liiiite friskare till i morgon så jag orkar springa runt på grönan ;) Ska gå upp kl halv 7 och ta bussen 9 haha vet att de är några timmar där mellan men orkar inte stressa och så har jag lite allt möjligt som ska göras innan jag åker satt lika bra de att gå upp tidigt. Kanske hinner med ett inlägg i morgon bitti vi får se. Juste! jag skrev ju att jag kanske skulle dekorera en cupcake idag och det gjorde jag elr inte helt, jag satt på lock och gjorde blommor som sitter i en äggkartong och torkar för tillfället :) Ska limma fast dom i morgon och jag hoppas verkligen att det blir bra annars kommer jag bli värsta depp på mej själv och tro att jag inte klara av dom nya sakerna jag köpt ^^ haha aja nu måste jag verkligen gå och lägga mej!

Puss och Godnatt ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0