Två Cupcakes ♥

Dekorerade några cupcakes här om dagen och här har vi resultatet! Dock la jag ner väldigt mycket tid på att testa alla mina nya saker i början innan jag börja dekorera och sen när jag hade dekorerat klart första cupcaken och skulle börja på nästa så orka jag inte göra något komplicerat så det blev inga blommer elr något på den så den vart inte så snygg men men ;P

Här kommer bildena på dom;





Förresten så blev den här cupcaken till mamma i morsdagpresent :) (den första alltså)








Din Åsikt
Postat av: Denise / B u n n y

Det är bara ringa till salongen om du vill boka tid, jag jobbar kvar där det är ingen skillnad :) Kram

2010-06-04 @ 15:40:41
URL: http://bunnys.se

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0