Vad har jag gjort egentligen?

Hejsan på er :)

Hoppas ni mår bra ! Det gör jag bara lite trött efter den jätte roliga och trevligt men rätt stressiga helgen men men det är sånt man får leva med :)
Nu kan man ju undra vad jag har gjort dom här dagarna ;P Så jag tänkte berätta lite, i torsdags så baka jag cupcakes för fullt hela dagen. I fredags så baka jag lite på morgonen sen bar det iväg till Norrtälje för att se på när min bror sprang ut i regnen :) sen vart det hem och baka för fullt innan jag skulle iväg och fira Annah att hon också tagit studenten :) var tyvärr tvungen att åka hem rätt tidigt eftersom jag hade massa grejer att göra. Kom väl hem någonstans runt 9 , 10. Och så satte jag igång att baka och höll på tills kl halv 1 , 1 ungefära. Sen på lördagen så gick vi upp hyfsat för att åka iväg och vara med på invigningen av nya Singö Affären som börja kl 10. Och det var ytters trevligt :) Äntligen har vi en ny affär på singö! Sen bar vi hem och baka och greja innan alla gäster skulle komma vid 3 . Blev lite stressigt så hann inte klart med alla tårtor så fick dekorera dom och så när alla var här haha pinsamt men men ;P Vid kl halv 5 så sprang jag in i duschen och gjorde mej klart haha ;P Aja blev iaf en riktigt lyckad och trevlig kväll :)
Jag skulle egentligen åkt över till Nelly och gratta henne också en liten stund eftersom hon också tagit studenten. Men vi hade massa gäster och de spö regna så ville inte cykla och alla hade typ druckigt så ingen kunde skjutsa mej.
Blev iaf ganska sent igår så sov tiill kl 11 idag men konstigt nog sitter jag här och gäspar endå haha :)
Juste i morse när jag vaknat och käkat frukost så hade Anton och Oskar kommit på att dom skulle köra till nya affären och köpa glass och självklart så följde man med. Även Emelie och Danne drog vi med oss :)  Mycket trevligt hade vi med glass och grejer ^^

Här kommer massa biler från helgen!
(Dock så lägger jag in bilderna på Annahs cupcake i ett annat inlägg sen)



När alla studenter springer ut :)



Min fina fina bror efter utspringet ♥


Skylt som satt på deras flak ;P



Usch måste verkligen säga att dom hade otur med vädret, typ spö regn hela tiden!



Antons klass flak ;)



Haha Annah på flaket :)



Annah och Marcus på flaket :) Måste bara säga att dom är så fina tsm dom ♥
( Hoppas dom inte dödar mej för bilden :)  )



Anton efter han stigit av flaket :)



Haha Anton öppnar champagne innan vi åker hem ;P



Bild från i lördags vid invigningen av nya Singö Affären :)



Bild från i lördags när Anton öppnar presenter med sin assistent Moa-Li :)
Så söta dom är :)



Anton med sina vänner Erik och Oskar :)


Tårtan jag gjorde till Anton som skulle likna en studentmössa
haha lyckades inte så jätte bra om vi säger så. Var jätte
stressad och vi hade massa gäster :P





Gjorde ju 2 elr egentligen 3 tårtor men dekorerade bara 2 av dom för
att vi tänkte att det måste räcka med 2. Och som sagt det gjorde de mycket väl.
Vi har 1 1/2 tårta kvar. Hur fan ska vi kunna äta upp dom? Fryser nog in va :P
Haha men iaf till bilden den där tårtan blev jag nöjdast med. Om jag får säga det
själv så blev jag Riktigt nöjd med den :)

Snart kommer bilden på Annahs cupcake upp här också så håll utkik! :)

Hörs♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0