13/3

God morgon på er :)

Vakna vid ca 07.10 och kunde inte sova helt sjukt. Men jag låg kvar en stund och försökte sova men inte fan gick det så jag knalla upp och då var pappa och mamma vakna och dom trodde väl att jag gick i sömnen först eller nått ^^
Nu har jag lagt mej i sängen igen, ska snart ringa Pia och kolla fall hon eller Lina ska rida idag om inte så ska jag kolla fall jag och Annie kan rida ut på en lite tur i det fina vädret :)

Haha jag och Emelie skulle ju bada igår men när vi kom ut till tunnan och skulle sätta oss var det typ 180 grader varmt vilket inte var sådär jätte skönt. Så vi börja ösa ner snö lite snö i tunnan men det blev ju inte direkt skönare av det, för det Blev inte kallare. Vi satt i en liten stund sen gick vi upp för det vart för varmt.
Vi satte oss och kolla på en Johan Falk film sen på kvällen. Själv somna jag efter halva så Emelie satt själv och kolla klart på resten av filmen xD

Nu ska jag gå och ringa Pia :P

Puss och kram ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0