Snart påsk!




Klänning/tröja - hm 149 kr
Solbrillor - hm 60 kt
Foundation - Åhlens 185 kr

Hejsan på er :)

Var i Norrtälje igår med Sanna, Fia och Lina :) Ja, ni ser där upp vad det blev för köp ;) Sen när jag kom hem så börja jag göra beskvier till min lilla mamma och höll på med det typ hela kvällen så blev inge upd. Ska göra fler besvier till helgen så då får ni receptet :)

Idag har det vart en helt vanlig skoldag. Åkte hem till Sanna sen för att fixa vår påsk uppgift. I år har vi att vi ska göra något som kan färdas och måste bara säga min och Sannas grej var ju helt underbar haha xD Ni får se bilder i morgon ;P

Nu ska jag gå och duka fram till middagen :)


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0