I ♥ våfflor

Tjo, har precis ätit våfflor nu, gud så gott det var ♥ Fast var så jävla mätt eftersom vi hade ätit soppa innan så åt bara två stycken. Och juste jag är faktiskt medveten om att det är våffeldagen i morgon och inte idag. Men vi åt det idag ist för att de är bara jag hemma i morgon, aja nu ska jag kolla på andra avenyn på datan så jag kan se grey's anatomy sen med familjen när det går senare idag ;D

Här får ni en bild, ser ni mitt hår? jag hade lockigt hår idag :P. Kom tidigt till skolan i morse så då lockade Dannie håret på mej. Först tyckte jag att jag såg förjävlig ut men efter en stund tyckte jag det såg ändå rätt okej ut haha :P Fundera på om man ska ta och köpa sig en sån locktång för lockarna var riktigt snygga.



Aja puss på er ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0