Klantiga Fanny

Hejsan på er :)

Har eran dag varit bra?
Min dag har vart jätte bra lite ont i huvudet bara, har kommit på att jag glömmer bort att dricka om dagarna så det är nog därför jag får så ont i huvudet nästan hela tiden.
Förresten vet ni hur klantig jag är!? Har ju so prov i morgon och så skulle jag ta med min so mapp hem för att kunna plugga jätte mycket så jag kunde allting. Men när jag satte mej på bussen så märkte jag att jag hade tagit med fel mapp hem så so mappen ligger kvar i skolan i mitt skåp. Så nu kan jag ju inte plugga hemma. Så det här provet lär gå åt skogen kan jag ju ta och säga. Fast Dannie skulle vara så snäll och ringa mej och säga vad man skulle kunna så får jag försöka gå igenom det i huvudet så hoppas det går lite bättre då. Iaf var det ju väldigt klantigt av mej att ta fel mapp!



Här får ni en bild på mej idag ;D
Ser ni tröjan jag har på mej på bilden det var den jag köpte på bik book när jag och Sanna var och shoppa. Hade på mej den, svarta leggings från gina och ett svart långt linne som också var från gina på mej idag. Ganska tråkig outfit men jag är lite tråkig av mej så det jämnar ut sig ;D
Nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett och gå och lägga mej och kolla på tv.

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0