Ny väska ♥



Hejsan Svejsan :)

Blev att åka till Norrtälje idag och möta upp Annah och Emelie efter skolan för att köpa lite saker som behövdes ;) Hittade bla den här väskan som ni ser på bilden övan på b.young, hade inte tänkt köpa någon väska idag men den var snygg så va fan ;P Sedan så blev det nytt läppstift från Åhlens. Tänkte köpa solbrillor men hittade inte direkt något par som jag fastna för så får kika på det någon annan dag :)
Haha sen blev det inget mer hittade inte de som jag skulle så får ta det sen någon dag.
Ligger hemma i sängen nu och pluggar på några engelska glosor. Ska nog hoppa in i duschen snart så jag slipper duscha i morgon bitti :)

Vad har ni gjort idag? Har ni haft en bra dag? :)


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0